Taxi cabs and busy streets, I can't help but wish you took me with you.


 
 
Gårdagen var verkligen det bästa avslutet jag kunde ha när det att dax att säga hejdå till staden som varit ens hem i fyra månader. Eller inte hejdå men ett litet melankoliskt "So long, London" 
Efter alldeles för mycket shopping med mami så åt vi tre rätters på Sketch som är en helt magisk resturant i London. Varje del, möbel, porslin eller bestik är designad av stora designers så alla delar ser olika ut. Det är en jätte konstnärlig och avslappnad miljö med kanonbra mat. Vi delade på en flaska vin och drack lite champangedrinkar innan en lullig jag skulle möta tjejerna på The Shard för att njuta av en sista kväll fullt av tjejsnack och kärlek. Blir varm i hjärtat över att jag fick spendera min sista kväll med dem, älskade vänner. Vendis var saknad men fick världens finaste sms imorse så saknar henne redan. 
Utsikten från jazz baren är helt galen, london bridge, london eye och alla gatuljus ser ut som vilken film som helst. Får alltid en varm känsla när jag får kolla på en storstad från ett perspektiv som får det att kännas så litet. En underlig känsla. Nu ska jag sova, helt slut efter flygningen och av att bära 15 kg övervikt hehe.

Godnatt London, you will be missed.


Kommentarer
lebanezzzas.blogg.se

Superfin blogg!

2014-05-07 @ 01:01:53
URL: http://lebanezzzas.blogg.se/
Anonym

Fina bilder :) London ser rätt fint ut på natten med alla ljusen. Gillar du John Mayer också? Jag har nyligen upptäckt honom genom en vän som gillar hans musik och vi lärt oss att spela 'Vultures'. Välig bra och intressant blogg!

Svar: Tusen tack snälla du!London är magiskt på kvällen och John Mayer är min drömman.
Länka gärna er video så ska jag ta mig en titt! Kanonbra val av låt, min favorit är slow dancing in a burning room! Kram
Felicia Elinor Weerén

2014-08-06 @ 21:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0