You'll be my vacation

 
Nu har jag bokat en enkelbiljett till London och mentalt börjat förbereda mig för att återförenas med mina London vänner och skiljas från mina bästavänner och familj här i Sverige. Med en månad kvar, en månad jag ska utnyttja till fullo, känns den så kort.
Idag köpte jag världens finaste skolböcker, ska lägga upp en bild på dem senare. Här eller på instagram (feliciaweeren).
Haft en heldag med massa fläng, möte med lillebror och gjort en kemisk peeling för att hinna bli fin inför London för att slutligen däcka på soffan. Nu planerar jag överaskingar och stordåd men det kan jag inte berätta något om nu.
 
Hoppas ni har en superdag,
i detta härliga mysregn.
Kram


Kommentarer
Ellen

Hej :) Mysig blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor om NY! [email protected] Mvh Ellen

2014-08-31 @ 19:48:14
Anja Catrine Venås

Hei!
Jeg lurte på hva det er du studerer?:-)

2014-09-03 @ 00:40:19
URL: http://anjacatrine.blogg.no
MATILDA

Fin bild! Ha en fantastisk fredag fina du! Kramar på dig, ha det grymt :)

2014-09-12 @ 12:56:48
URL: http://matildays.se
A

Hej!! Såg att du la ut block där framsidan såg ut som ett Elle-omslag, vart har du köpt dem? Superfin blogg!! ❤️

2014-09-12 @ 17:54:15
Emma

Hej! Såg i nåt gammalt inlägg att du skrivit att du haft dålig hy. Kan du inte berätta lite om det? När var det och vad gjorde du åt det? Produkter osv? Nu strålar den, du är kanonfin :)

Svar: Hej tjejen, du far jattegarna maila mig sa svarar jag I ett privat mail och forsoker hjalpa dig sa got jag kan! massa kramar:)) [email protected]
Felicia Elinor Weerén

2014-09-17 @ 17:20:04
Essi

Hej! London brukar förkortas LDN, inte LND (sett att du brukar skriva det). Du skriver såklart som du vill, bara ett tips:)

2014-10-01 @ 17:47:05
Essi

Hej! London brukar förkortas LDN, inte LND (sett att du brukar skriva det). Du skriver såklart som du vill, bara ett tips:)

2014-10-01 @ 17:47:06
Mathilda

Hej felicia, jag har lite frågor angående london och din skola. Jag undrar hur du bestämde dig för att plugga där? bor du i korridor ? är det dyr att bo där? hur mycket pengar tror du man behöver för att klara sig? har du CSN lån ? hoppas du kan svara på min frågor Med vänlig hälsning, mathilda

2015-04-19 @ 20:45:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0