When I love someone I love all the way

 
 
 
Nya bästislåten.
Vendela visade mig denna favorit tune igår och lyssnat på den non-stop sen dess.
Nu står jag i underkläder och skakar min lilla rumpa medan sötpotatisen kokar.
Väskan är halvpackad och jag beger mig till Arlanda om mindre än en timme.
Alltid kul att stressa och vara ute i sista minuten. Hittar inte flipflopsen, solkrämen och favoritbikinin.
Klassiskt!
 
Måste slänga ihop ett New york inlägg sen, massa bilder och fantastiska dagar och kvällar.
Ska bara få till en dag när jag kan sätta mig ner och berätta den storyn New york förtjänar.
 
 
Hoppas alla får en magisk Söndag,
nu bär det av till Marbella för min del!
Kram


Kommentarer
ISA

asså du verkar ju leva sånt jäkla drömliv. Plus att du är drömsnygg! och jag är fett avis ;)

Svar: Åh, tack tack tack vad du är söt! Avis ska du inte va, se till att planera och spara ihop så kommer du ha precis lika ku!:D KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-08-05 @ 22:31:08
URL: http://isabyl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0