Sundays.







Kommentarer
Malin

Hej!
Jag har sett att du pluggar i London och jag är själv jättesugen på det! Tänkte bara höra med dig var i London du pluggar, om det är något du rekommenderar och ungefär hur mycket det kostar på en termin? :)

Svar: Hej fröken, roligt att du är sugen på London. Pratar aldrig pengar på blogggen så kör bara en lätt googling så hittar du ditt svar!
Jag rekomenderar absolut London men det är viktigt att du förstår hur mycket du kommer plugga. Jag har tillexempel aldrig "sett big ben" eller upplevt många London måsten just för att jag pluggat så mycket. Men är du inställd på att sucessivt lära känna staden kommer du älska det! KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-05-14 @ 19:10:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0