SHOOT for KLANG





Hejhopp kompisar, nu ligger jag däckad i sängen efter dagens jobb. Fotade med bästa Jettman och hans assistent för dagen, Ullis. Jobbet var för det svenska hörlur märket KLANG och lurarna är så snygga och lyxiga. Pumpade MKTOs nya god only knows medan Jettman fångade mina små moves haha. En superfotpgrafering, hoppas bilderna blir bra och kunderna nöjda.

Ska slå på 21 jump street och försöka samla energi. Känns som att mitt batteri är tokslut, orkar ingenting längre och är endast stundtals mitt vanliga jag som ett dampmongo som fladdrar runt. I miss you feli, come back.
Så är jag dålig på blogga eller svara på kommentarer är det på grund av det, ledsen kompisar!

Kram


Kommentarer
Emma

Hur bor du i London? Bor du i dorm, hyr du lägenhet eller något annat? :)

Svar: Hej fröken, tack för din kommentar!Bor faktiskt på skolan, kommer bo själv nu nästa termin och då får vi se hur det bli.
Men de flesta skolorna har ett alternativ till att fixa boende till sina studenter!
KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-05-19 @ 17:40:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0