Kvinnan i mitt liv.



 
Idag fyller världens bästa mamma år. Firades med morfars berömda hallontårta, bajenmatch och brottningsmatcher i soffan. Känns skönt att komma hem till en familj där allt varit desamma sen jag föddes. 
Haft en superbra dag och så glad att vara hemma. Så mycket fina känslor av att vara omgiven av människor man älskar så det gör ont i kroppen även när man bråkar. Eller hur mycket en liten kram eller ett leende på morgonen betyder. Tack för alla små och stora saker i livet jag delat med er. Världens bästa team.
Imorgon ska jag på castings och fotografering för ett hörlursföretag om vädret tillåter. Hoppas hoppas.
 
Nu blir det skönhetssömn och hoppas på underverk för hyn som ser ut som skit efter tentastress, flygningar och förkylning.  Men det hade kunnat vara värre folk!
 
Ha en fin kväll, nu ska jag se film.
Kram 


Kommentarer
Julia

Hej Felicia!
Jag har tankar på att börja studera vid Reenert i New York i höst. Jag undrar hur du tog dig mod att åka dit helt själv? Kände du personer i NY innan? Hur är Reenert som skola, skaffade man vänner lätt och hur var ditt studentboende? Går det mycket svenskar på skolan? Hade du vilja gjort något annorlunda om du fick åka igen? Hoppas verkligen du svarar, skulle betyda så mycket för mig! Ha de gott :)

2014-05-09 @ 14:53:10
Mammi

JÄD

2014-05-10 @ 16:02:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0