Have a little fun, that's the only way we know.







Älskar dagar när det känns som att svenska sommaren är här på riktigt. Inte ett moln på himlen och massa fnitterkänslor i magen. Helt magiskt. 
Drack lemonad med de solbrända kärleksparet, Fabbe och Paola, och dansade i gräset med nya favoritlåtar bummrandes ut ur högtalarna.  

Åt tjejmiddag med mamma på bryggan innan jag fick skynda mig att snygga till mig. In till stan med klackar och champagne i väskan och möta min snygging som hade partyhattar med sig.  
Satte oss vid slottet och kände oss kungliga, sippade på champagnen och skicka flaskpost med mesigt medelande  på. "Felicia och Dan Forever" kändes väldigt bra i alla fall. 
Iväg till solli för att hänga med brorsan och hans sköna vänner. Dricka "nyttiga" drinkar och äta bullar i taxin hem. Heja heja.

Nu ska vi fira morfar som fyller år. Ska bli superkul!! 

Kram på er 


Kommentarer
Annie

Hej Felicia!! För det första så vill jag att du ska veta att jag tycker om din blogg så mycket! Jag har två frågor till dig, första är vad det är för låtar du pratar om i ditt senaste inlägg ''dansade i gräset med nya favoritlåtar bummrandes ut ur högtalarna''?
Och andra, skulle du kunna ge tips på vad man måste göra i Stockholm när man besöker staden? Vilka är Stockholms bästa nattklubbar? Bästa fiken? Någon restaurang man helt enkelt inte får missa? Butiker?
Puss och kram från västkusten

Svar: Åh HEJ ANNIE, gud vad glad jag blir! Tusen tack kära du.Jag har världens bredaste musiksmak men när jag är riktigt lycklig och taggad på livet lyssnar jag på mina "nördlåtar" så som God only knows och Classic med MKTO och under denna helg var Problem- Ariana Grande på repeat.
De är några humörshöjare plus egoboost/ girlpower.

Åh Stockholm är superhärligt så här års. Tycker du ska fika på cafe kladdkakan i gamla stan. Cafe fotöljen har de godaste pajerna i hela Stockholm och är ett kanonställe att sitta och prata med någon kär vän, sen kan ni gå en promenad längs kajen. Beroende på hur länge ni är här tycker jag att ni kan ha lite picknickar ( tantolunden är super) eller sitta och ta ett glas på strandbryggan sea club eller josefinas under dagen. Självklart finns det massor av affärer att gå i. Jag skulle titta in på NK och njuta av deras nya Magnum shop som finns på första planet. Om man gillar Frozen yoggi så finns stockholms bästa, i min smak i alla fall, på en stickgata till bibloteksgatan. Mayito och Co.
Resturanger som är bra/ måsten skulle jag säga är East, Riche, Mocco för brunch, och ciao ciao för bra bakismat.
Angående klubbar så har jag inte varit ute på så länge, jag brukade jobba på collage och det var verkligen min favoritklubb. Nu är Solli populärt på onsdagar, även Collage och Cafet. På helger är W väldigt bra, och cafet och collage är säkra mingelkort.

Hoppas ni får en superresa och att tipsen hjälper till lite!

STOR KRAM!
Felicia Elinor Weerén

2014-05-25 @ 18:58:44
Charlotta Hägg

Härliga bilder :)

2014-05-29 @ 09:31:30
URL: http://charlottahagg.blogg.se/
Jessica

Härliga bilder! =)

2014-05-29 @ 09:40:56
URL: http://photohugs.se
matilda

Åh härligt! Ha en bra långhelg! :)

2014-05-29 @ 09:43:22
Mikxki

Vlka härliga bilder :)

2014-05-29 @ 09:49:01
URL: http://mikxki.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0