Deep down I know this never works but you can lay with me so it doesn't hurt.

 
 Krypit ner i sängen med en ny favoritlåt som Paola skickade. En riktig London tune, lite te och favoritchoklad och huvudet snurrar som det ska, precis som det blir när klockan börjar bli mycket. 
Idag har jag fixat nytt pass i Norrtälje, och ätit jättegod middag med Fabbe. Såg en värdelös tjejfilm och känner att det var längesen jag såg nån film som gav mig lite inspiration eller klarhet till en förvirrad hjärna, så har ni några klockrena favoriter så hade det varit ett perfekt läge att tipsa mig! 

Hoppas ni hade en kanonmåndag, det hade jag!
Kram


Kommentarer
Ana

Ah...this song, exactly what's going on in my life right now :( Love him

Svar: Amazing isn't it? Wish you the best then, and sending you a little luck and strenght <3
Felicia Elinor Weerén

2014-05-13 @ 11:34:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0