Bacanal partybrunch @ Millenium Hotel.

 
 
Sista partydagen i London blev dagsparty med mina all time favorites. Den perfekta blandningen av mina gamla kollegor från Hollister ( Dan, Tia och Billy) och mina solstrålar Klara och Emma. Det var en helt galen dag som började med starka drinkar innan vi ens tagit den första tuggan av den magiska brunchen. En kock som gjorde omeletter i världsklass och en buffé som man bara drömmer om. När man var mätt och belåten började fler folk strömma in och musiken drog igång på riktigt. Champagne showers, fantastiska shower och dansare. Ett nonstop leende på alla gästers läppar. En riktigt lyckad partybrunch innan jag och tia våldgästade klara och Emma när vi hämtade mina grejer för att sen åka på hemmafest / häng i kingsbury. Jag drack tee och kollade fotboll i husets hemmabio system. Kan inte bli bättre.
 
Vilken lördag people!
You guys rock! X 
 


Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer

nice

2014-05-13 @ 23:59:40
URL: http://mohammedis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0