You and I





Bara för att jag har världens sötaste lillebror (förlåt, lillebröder) som ber mig blogga mer så kommer ett litet hastigt inlägg bara för dig Bolla!

Nu ska jag in till kensington, plocka på mig en kamera och köpa lite ny film innan jag åker tillbaka till richmond för massa plugg pch inlämningar jag måste bli klar med. Hoppas kunna bli klar innan 7 så jag kan unna mig en drömklänning jag spanat på i hundra år.

Nu ska jag hoppa på tåget men tänkte bara säga att bilderna är i princip gårdagens höjdpunkter i bilder. Trädet är helt magiskt vackert och ligger i en fantastisk trädgård i Richmomd. Mysläsning med forni och ett quote  som bara är för bra och jag tycker och hoppas att det får folk att tänka till. Det du säger om andra säger mer om dig själv, tänk på det ni! 




Kommentarer
Diman Dilir

så fina bilder!

2014-03-28 @ 21:12:43
URL: http://nattstad.se/dimand
Ebba

Hej Felicia!
Jag har några frågor angående din utbildning på Richmond University. Jag är själv intresserad av att plugga utomlands och det hade varit intressant att höra dina tankar kring studentlivet i London.
- Pluggar du en treårig utbildning?
- Vad för program är det du läser?
- Vad tycker du om Richmond University, är du nöjd över ditt val av skola och skulle du kunna rekommendera någon att plugga där?
- Vad har Richmond University för "status" och anses skolan vara en bra skola?

Mvh,
Ebba

2014-03-29 @ 18:52:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0