What would I do without your smart mouth?

Har verkligen varit världsämst på att blogga på sista tiden, finns många anledningar till detta och jag vet att jag kommer bli sur på mig själv om några månader över det. Bloggen är för mig ett sätt att dokumentera och komma ihåg allt jag gör, stort som smått. 
Veckan har flygit förbi, med ett efterlängtat lov, massa shopping, utgång, magiska middagar och sköna häng känner jag mig som en människa igen.. 

Mamma var här i några dagar och kan erkänna att det var det bästa som kunde hända. Hon skämde bort mig med middagar och musikal och massa kärlek, oj som jag saknat människan. Fick sova i en riktig säng på hotellet vilket också var en riktig lyx för mig som blivit van i att sova i min lilla universitetsbädd.  Lite musikal i form av Thriller och massa efterätter. Fälla några tårar när vi lämnade varandra för att slutligen behöva ladda om till midterm exams. Förra veckan var det hundratals inlämningar och prov så när lovet knackade på dörren var jag halvt död.
Lovet kunde dock inte börja bättre , en fet beyonce konsert som var helt orealistiskt bra, vilken gudinna. Massa dans med Klara, Vanessa, Hedvig och Johanna på Lördagen på Chakana. Biomys med klara i Notting hill, Milkshake och Hammburgemiddag med Tia i Soho, mys och soldag med Vanessa i Richmond park, Bio och middag med Martina, otaliga dejter med S, picknick vid Thames, röttvin, hångel och middag på en bänk i parken mitt i den bläcksvarta natten, utgång med Martina och Cathrine, världens roligaste busstur hem för att sova i Martinas sköna säng, shopping och frozen yogurt, Burgers and Lobster besök med Cathrine snacka kärlek och snusk, filmkvällar med dairy mil och häng i Claphamn osv.  
 

Nu är det bara att ladda om och börja förbereda sig för finals som kommer snart, dålig dajming för mina party prinsessor att komma till London. Längtar så jag har svårt att andas. Ses snart mina älsklingar! MME. Wihoo.
 
Kärkek,
F.


Kommentarer
vendela

Åhhh jag längtar IHJÄL mig!! Saknar dig så jag spricker min älskade älskade solstråle!!! <3

Svar: Wihoooo, bara en helg sen är ni här! Lovieee
Felicia Elinor Weerén

2014-03-20 @ 19:29:01
URL: http://vendelasara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0