He paused and looked at her, and then all at once something in the utter childness of her beauty seemed to puncture his anger like an inflated tire, and render him helpless, uncertain, utterly fatuous.







Sitter och lyssnar på alla Lana del reys låtar medan jag skriver nu. Helt genialisk är den kvinnan. Så fort jag är tillbaks i London efter lovet så ska jag gå på hundratals konserter. The script,John mayer, one republic, gavin degraw, ron pope, wakeywakey och lana är helt klart högst på listan!  Då kan jag dö lycklig.

Så nu är det tillbaka till pluggandet. Lets do this feli! 


Kommentarer
Emma Södersten

Åh vart kommer de dösnygga solglasögonen ifrån?:)
Emma

2014-04-01 @ 11:24:03
Felicia

Tack söta, de är från Celine! Kommer däremot inte ihåg vad modellen heter men de är helt magiska. Dom är i en mjuk brun nyans och passar verkligen till allt! Hoppas du hittar dom. KRAM

2014-04-01 @ 12:21:27
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0