Don't lose a dimond while chasing glitter.









Mina älsklingar är äntligen här och fått krama ut lite lycka ur dom och suttit och stirrat på mina vackra vänner medan vi uppdaterade varandra om vad som hänt  de senaste månaderna, vilken varm känsla som smyger sig på utan att de ens förstår. Dessa två tjejer betyder så himla mycket för mig. Och de är helt magiskt att ha dom här.
Förfest och Beerpong hos filippas gymnasie kompisar som var superhärliga, vidare till maddox och lite dans, det vi gör bäst helt enkelt. Klubbarna känns så mycket mindre i London efter våra månader i NY men sällskapet är faktiskt allt, Gud så kul jag hade. Lördagen spenderades i Clapton med pannkaksfest med min favorit filur, åt glass och pratade om livet och fåniga historier medan vi blev sentimentala till John mayers- keep me where the light is  live concert i LA spelades på en dator med för dåligt ljud. Kunde dock inte bry mig mindre. En himla lycklig dag. 
Nu ska jag då gjort massa skolarbete och sen in till hyde park för att möta tjejerna och förhoppningsvis krama lite på Julius som jag inte sett på hundra år. Så jag säger det igen, är inte söndagar rätt magiska?

Kram på er 


Kommentarer
Vendela

Wiiii och det var magiskt att äntligen få träffa dig igen!! Mina favorittjejer, världens bästa trio!! <333

2014-03-31 @ 00:58:28
URL: http://vendelasara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0