Besties 20th birthday @ Sketch






Hej kompisar,
Har massa att skriva sen sist vi hördes.
Men tänte dela upp det så det inte blir så rörigt.

Till och börja med överraskade jag Filippa på hennes 20årsdag. Hela älsklingsgänget visste att jag skulle komma, alla utom Filippa så var lagom nervig i magen när jag satt och väntade på planet på Arlanda. Med marabou choklad i ena handen och passet i andra boardade jag planet som kändes som den längsta flygturen någonsin. Så fort jag satte mig ner ville jag bara vara framme, krama om och pussa på alla tjejer som jag varit borta från sen jag kommit hem.
Vendela mötte mig i lägenheten, och vi började snabbt planera hur/var/ och på vilket sätt vi skulle överraska Filippa. Slutligen bestämde vi oss att jag skulle gömma mig i garderoben, gömde alla mina grejer och täckte mig med kläder. Men inget blir aldrig som man tror, utan när jag sitter på toa smiter Filippa in och tjuter av lycka när hon ser chokladen som var det ända beviset på min närvaro. Aldrig kissat så fort i hela mitt liv, hoppar upp och springer ut och attackerar Filippa med kramar ovh pussar medan Vendela står och garvar åt vår förstörda plan men lyckade reunion. Dessa två. Så mycket kärlek.

Fredagen var lugn, salladsdate, skvaller och deep talk. Så skönt att ha vänskaper som kan åka både högt och lågt. Slutligen hem för att lägga oss bredvid varandra i sängen, somnades i trippelsked i våra siden Victoria secret pyjamaser. 
Inte varit så lycklig och hel på länge.


Lördagen var magisk.
Eller drömmig som Filippa säger.
Mötte mina New york kompisar, Felicia, Stina och Johanna på ett glas vin under tower bridge innan Anton som jag inte träffat på hundra år hängde på. Snacka framtid och barndomsminnen och lycklig och lullig åka en tunnelbana hem till notting Hill.
Skönhetsverksta deluxe, hårfönar, locktång och favoritklänningar åkte fram medan vi gjorde oss i ordning för filippas födelsedagsfirande.
Möta världens finaste grannar, klara och Emma och in i taxin till favvoresturangen sketch. Äggtoalett, fin rosa miljö och världens bästa sällskap.
Slutligen vidare till maddox för lite dans och mingel. Fnittra åt tyskar som lär än fula ord och sippa på champagne med vackraste födelsedagsbarnet. 


Många fler födelsedagar tillsammans ska vi ha. Ni är bäst.
PUSS


Kommentarer
vendela

Ahhhh magiiiii!! Nästa gång är det min tur, tänk att vi får fira alla våra 20-års dagar tsm! Lovelovelovelovelove you! <3<3<3

2014-06-14 @ 21:16:28
URL: http://vendelasara.se
molly andresen

kan du berätta om hur du kom in på richmond från börja till slut? vill också studera där och bo och leva som du gör. kan du inte berätta om hur allt gick till hur du hittat boende och hur pengarna räcker till ? kram molly

Svar: Hej Molly, spana under London kategorin och gå tillbaka några sidor så hittar du all information där! Och lycka till med dina planer! Ha en magisk kväll! PUSS
Felicia Elinor Weerén

2014-06-23 @ 19:53:41
Flisan

Härliga bilder :D

2014-07-04 @ 23:09:09
URL: http://fflisan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0