Sundays w/ my loved ones

 
En halv grek och en turk heter denna lilla gömma. En resturang på Jungfrugatan 33 med turkisk och grekiska skatter. Man måste verkligen veta vad man letar efter för att hitta hit då det är ett riktigt kryp in utan fönster eller några skyltar utanför. Att gå igenom dörren in till resturangen är som att smita genom garderoben till Narnia. Man lämnar världen bakom sig. Perfekt för ett söndagshäng med de allra bästa vännerna. 
En vinare och mat som smälte i munnen satte sig perfekt till vågorna av vårt pratande. Det är det fantastiska och hemska med bästa vänner- de vet för mycket. Vi pratade om framtiden, om gårdagen- retades och skrattade. Och det fantastiska är att jag känner att oavsett var i världen jag kommer vara imorgon, eller var igår, så kommer jag i slutet av dagen ha mina vänner där. Som retar mig och som stöttar mig. 
Kan vara vinet som gjort att mitt hjärta känns lite för stort för mitt bröst men man kan inte ha bättre vänner.
I love you, guys.
 
Tack för en fin kväll Dan, Filippa och Elin. Nu ska jag och Elin kolla på Never been kissed innan vi somnar. 
Godnatt, sov som godis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0