Sunday stroll

 
 
Hellu gänget, hoppas ni mår super. Idag har vi mest glidigt omkring. Gick upp för lite brunch med Karin och Annika innan vi körde en liten Power walk i Richmond park. Strålande sol och iskall luft. Älskar det. Tränade lite på mitt rum när vi kom tillbaka och sen var det bara att sätta sig ner och börja plugga. Det kan jag lova er, som Svensk på ett utländskt universitet är det i princip det dubbla plugget. Igår spenderade jag timmar på att översätta ord jag inte förstod och trots att det tär på ens självförtroende var det en sån himla skön känsla när jag väl gjort det. Tack Casey Abrams för att du hejade på mig igår, behövde en liten boost! 
 
Lördagen bestod av lite Nandos häng med Tia och Martina innan vi tog tåget hem från centrala London till älskade Richmond. Väl framme blev det barhäng på en jättetrevlig pub här i Richmond. Jag representerade Sverige med ciderdrickande och Karin, Annika, Elliott och Ness drack de största ölen jag sätt i hela mitt liv. Engelsmän är galna. Somnade med ett leende på läpparna och känner att min första helg (ensam) i London var bättre än jag kunde förvänta mig. Nu är det dags för att ladda för nästa vecka. Dax att drunkna i skolböckerna igen. Lets do this Feliiii.
 
Ha en magisk söndag kompisar.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0