So you were never a saint and I’ve loved in shades of wrong

Early mornings som Karin hade sagt det. Älskar att vara uppe lite för tidigt. Det är en speciell känsla av att vara uppe medan alla andra fortfarande sover. I en Kristin Hannah bok kallas det "the magic hour" och det finns faktiskt inget bättre sätt att beskriva det. Så himla magiskt och vackert. Det har varit nollgradigt här inatt så frosten glittrade när solen trängde sig igenom dimman som låg som ett täcke på de oändliga ängarna. Är verkligen en naturnörd dagar som detta. Hade älskat att ha en liten hund här, saknar mina där hemma så mycket när jag är ute på promenad.

Nu är det dags att avsluta den sista "prepare reading" för min klass Rich world / Poor world som jag har senare idag. Känner mig riktigt hurtig idag.

Kram på er



Kommentarer
MYLLENBERG | kärlek, livsglädje & lite svettlukt

WOW på sista bilden!

Svar: Tusen tack, vad gullig du ar! KRAM tjejen
Felicia Elinor Weerén

2014-01-20 @ 22:08:32
URL: http://myllenberg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0