It's so quiet in the world tonight

Holy moly vad dagarna bara försvinner här, ännu en vecka har flugit förbi och jag försöker hänga med så gott det går. Onsdagen var lätt favoritdagen denna vecka, foto lektion i Kensington, mörkerrum, kemikal lukt, fotoframkallning och sushi innan jag var på väg hem till mysiga Richmond igen. Sprang in i en vän från campuset inne i centrala London och hörde mig själv säga "I'll see you back home". Home. Nu har Richmond verkligen blivit mitt hem, helt galet. Väl hemma så mötte jag upp Karin och Annika för att sedan glida till en salong för att bättra på färgen på våra bleka kroppar. Usch jag hatar att vara så blek. Promenad hem med chai tee och första och största kärlekar prat. Fnissa och känna lite smärta i bröstet av minnen som slingrade in sig på näthinnan medan vi promenerade hem i det perfekta regnet. Ja, jag gillar regn. Älskar det tillochmed. Men bara London regn.

Nu ska jag sova för imorgon väntar ytterligare en fullspäckad dag. Ska fota med min Amerikanska klasskompis Catherine i magiska richmond park och hoppas av hela mitt hjärta att vädret är lika magiskt som när jag var ute på PW med Annika och Karin. Hade blivit helt fantastiska bilder med en riktig kamera.
Sen blir det in till richmond för att framkalla bilderna i mörkrummet. Förhoppningsvis hinner jag med en runda på stan innan jag ska hem till lite inlämningar och förberedande läsning inför nästa vecka. Full rulle som sagt.

Ha en kanonbra helg kompisar.
Kram



Kommentarer
Paula

Varifrån kommer din fina fina tröja?

2014-01-31 @ 22:01:19
Felicia

Hej Paula, den är faktiskt från HM. Tror du kan beställa den från nätet om den inte finns i butik:) Älskar den! KRAM

2014-02-03 @ 23:58:24
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0