I wanna dance with somebody

Herrejösses, detta är vad jag kallar en bra musikal! Alla som känner mig vet att jag är världens största musikal nörd. Sitter fastklistrad framför tvn varje gång high school musical visas och Grease kommer alltid vara en av mina favoritfilmer. Har sett rätt många shower, Chicago och phantom of the opera i New york var super kul att se för att uppleva hela Broadway spektaklet. Har sett Grease, fame, dirty dancing, singing in the rain och mamma Mia hemma i Sverige. Sist jag och mamma var i London såg vi mamma Mia här också och den har fram till i Måndags varit den bästa musikalen jag sett. Men the bodyguard kan vara helt outstanding när det gäller musikaler. Musiken, skådespeleriet, sceneriet och hela alltet var ren perfektion. Satt som förälskad i 3 timmar. Åh, så magiskt! Hoppas verkligen alla går på denna nästa gång ni har vägarna förbi London!

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0