I never saw you coming and I will never be the same

Fem timmar sömn, drömma om allt som får mig känna mig levande. Folk som gör mig glad, folk som för mig ledsen. Upp och jobba sista passet på Hollister i Gallerian på ett bra tag. Tredje gången jag slutat i en Hollister butik, kändes faktiskt mycket enklare denna gång än sist. Jobbade hela 10 timmar så har verkligen fått en liten överdos från "piren" i lagom tid tills det är dags att lämna den. Mötte upp gänget, Elin R, Elin M, Sophie, Linn och Dan. Mina magiska vänner. Lite vin & pasta middag med chokladfrosser till avslut på Vapiano. Ett sista häng innan jag åker iväg igen. Nu ligger jag helt död i sängen, ont i magen av nerver som bubblar i hela kroppen men alldeles varm över vilka vänner jag har. Känns så bra att ni alltid kommer finnas här att komma tillbaka till. Ett hem är inte ett ställe, det är inte en speciell plats- det är var man har sin familj och sina vänner.
 
"That's the thing about real friends- time flies and cities chanfe but everything stays the same. #Love" - F.W Instagram


Kommentarer
Lovisa

Hej!
Funderar på att va i NY i cirka 2 månader och under tiden läsa språkkurs precis som du via studin. Vore därför super att veta hur boendet De Hirsch var?. Finns egen toalett? har du bilder? Tacksam för svar :)

2014-01-09 @ 20:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0