Busy streets and busy life

Godmorgon världen, nu har jag haft min första lektion och har håltimme fram till fyra. Ska springa massa ärenden. Har så mycket som fortfarande måste fixas. Men just nu får jag fokusera på småsaker som köpa strumpor så ska springa ner på stan.  Bjuder på lite gamla bilder från när mamma var här. Denna Fish and Chips dish var det godaste jag någonsin ätit här i London (eller i alla fall topp fem) och ligger gömd i en resturang bakom Victoria Secret butiken på New Bond street. Helt magisk.
 
Nu ska jag springa, ha en fin dag kompisar.
Kram
 


Kommentarer
Hanna

Hej Felicia! Grym blogg!! Undrar om du kan tipsa om några bra restauranger, klubbar och shopping områden/ butiker i London? Skulle verkligen uppskattas!! Kram

2014-01-16 @ 17:07:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0