Baby be with me so happily

Full rulle här på Richmond university. Superledsen till alla vänner där hemma som fått dålig update och überlångsamma svar men har som sagt gjort saker non stop sen jag kom hit. I onsdags satt jag i biblioteket och läste på om de olika klasserna jag tar i år och sen bestämde jag mig för att gå till den lokala baren för en drink med resten av alla studenter från skolan. Så knökat på den lilla puben att det var skrattretande.
Minglade och träffade jättetrevligt folk. Igår shoppade jag lite nödvändigheter och lite saker som inte var lika nödvändigt men superfint, hehe. Pluggade på min första uppgift med Nicolo från min klass och sen hade jag och ett helt gäng filmkväll i the common room. Nu är det dags för en springtur/ PW i det halvregniga vädret.

Ha en fin dag kompisar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0