Taylor Swift & The script concert @ the 02 arena.

Finns ingen bättre människa än Harry just nu. Han ringde mig igår och avbröt mig i mitt pluggande med en överraskning. Taylor Swift biljetter på 02 arena i London. Hoppade i sängen av lycka, älskar nämligen hennes nya album. Mötte upp Harry, Ryan och Ryans 6 åriga systersdotter som var det sötaste jag sett, iklädd en glittrig grön klänning partyfixad för kvällen. Killarna var inte lika dansugna så det var jag och lilltaylor under hela konserten som rockade loss i boxen där vi hade superutsikt över hela arenan och massor av utrymme för att rocka loss.
Superkul att få se hur 02 arena fylldes med tonnårskänslor i samma takt som taylors låtar spelades. 22, I knew you were trouble och all too well var mina favoriter.


Men tackar gänget för en kanonkväll och konsert. Kunde inte bli mycket bättre när The script sångaren dök upp och sjöng en duett med taylor. Helt magiskt! Blev världens längsta taxi resa hem på grund av tunnelbana strejk. Imorse blev det buss till Kensington campus för att framkalla bilder i mörkerrummet. Känns som ett mycket kulturellt dygn. Precis som jag gillar det.

KRAM



Kommentarer
Diman Dilir

älskar the script!

2014-02-05 @ 20:37:26
URL: http://nattstad.se/dimand
Anonym

märkligt hur tjejer med fördelaktigt yttre alltid lyckas hamna hos rika killar.

Svar: Hejdu, tack för din åsikt. Tyvärr förstår jag inte riktigt varför du försöker sätta mig i detta hörn då jag jobbat hårt sedan jag var 15. Har jobbat för mina föräldrar innan dess och har alltid sparat och kämpat ihop för att leva som jag gör. Ang mitt utseende så har jag tyvärr varit med om detta flera gånger då människor underskattar en för just ens utseende. Jag är mer än ett "fördelaktigt yttre" och skulle därför aldrig umgås med människor som bara ser förmåner med mitt utseende.Måste säga att jag är ledsen om din tanke var att din kommentar skulle göra ont för det gör den tyvärr inte. Känner mig själv väl nog att veta att jag inte är "en av dem tjejerna" eftersom jag har sagt nej till flertal av grejer för att jag ej varit intresserad av killen. Just dessa killar är jättegoda vänner till mig och bjöd med mig som en VÄN och för att de gillar min personlighet och sällskap över mitt yttre. Men återigen, tack för intresant kommentar hoppas du får en supertrevlig dag.

/ Felicia
Felicia Elinor Weerén

2014-02-10 @ 00:51:53
s

märkligt hur tjejer med fördelaktigt yttre alltid lyckas hamna hos rika killar.

2014-02-10 @ 00:51:54
Helen

Anonym eller S?!! Använd hjärnan innan du skriver något så otroligt korkat till någon som har MVG i alla ämnen!! Idiot!

Svar: Men lilla mamma, tack för att du försvarar mig men det där är verkligen inget vi ska bry oss om. Någon som är okunnig nog att dömma någon sådär har ju ingen aning om vem jag är. Och så länge jag vet hur hårt jag jobbar för var jag är idag/ vart jag ska så är det bara att skita i sådana onödiga kommentarer. Men tack ändå <3 Love you
Felicia Elinor Weerén

2014-02-10 @ 20:25:19
Dan

Vill gilla era svars kommentarer men finns ingen knapp! :(
Du är bättre än dem, tusen gånger! Därför du har så många vänner! Och jag är så glad att jag är en av dem! Puss

Svar: Haha men åh älskling, ingen fara du vet att jag har lite skinn på näsan. Så lätt faller jag inte för en grinig kommentar. Tack för att du är så fin och stöttar dock, kommer aldrig sluta uppskatta dig! Puss
Felicia Elinor Weerén

2014-03-21 @ 20:03:39
maxi cab singapore

Thanks to my father who shared with me regarding this weblog,
this weblog is genuinely awesome.

2024-05-09 @ 13:53:46
URL: http://maxicabtaxiinsingapore.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0