Some nights I stay up cashing in my bad luck

Den perfekta söndagen, en efterlängtad sovmorgon och spränghuvudvärk. På med brillor och glida ner till stadens bokhandel för att äta frukost på fiket medan jag skypea med mamma. Älskar bibliotek och bokhandlar som restauranger eller fik, det är en sån mysig stämning över det. Promenixa hem, stanna och filosofera på richmond upon Thames på "the Hill" och bara andas lite. Runt omkring mig kryllade det av söndagsälskare som satt och drack vin med sin / sina älskade medan de tittade på solnedgången. Barnfamiljer och tonnårshångel.

Efter min filosofi stund mötte jag upp Henry för att tvätta kläder. Finns nog igen roligare människa än han. Hursomelst, så har jag väntat i en hel månad med det så hade 500 olika påsar med kläder. Hängde upp allting i mitt rum så det kändes som något exotiskt tält. Efter middagen hade vi Tea party inne hos mig, Annika , Henry, Karin och jag. Gänget. Annika och Henry gick och la sig och Karin och jag bytte mys söndag till deppsöndag och pratade om för djupa saker för att bara smutta på tee. Men så glad för det ändå, älskar att jag har så många glädje spridare i mitt liv men som även har så mycket djup. Tack gode Gud för det!

Nu måste jag springa på föreläsning, ha en fin dag kompisar.

Kram



Kommentarer
Mammi

Puss älskar dig!

2014-02-03 @ 19:11:45
DIMAN DILIR

mys!

2014-02-03 @ 22:46:22
URL: http://nattstad.se/dimand


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0