Selflove for Valentines day.

Är faktiskt så lycklig över dessa bilder. Gjorde det alla single tjejer borde göra men har för mycket stolthet att gå igenom det. Att skämma bort sig själv är så viktigt, det är inget fel att köpa blommor till sig själv, sexiga underkläder som ingen ändå kommer se eller äta en chokladkaka för mycket. Lev lite, eller snarare mycket, med mer av det goda. Denna sköna filosofi fick mig att shoppa lite presenter till mig själv. Ett armband jag suktat efter länge från Swarovski och golden macarons från Ladurée. Helt magisk. Nu ska jag plugga och sen mysa med tee och guld macarons och de bästa campus tjejerna. Så glad i er.


Godnatt Svealand, hoppas ni mår super.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0