14/02 My dates for Valentines day.















Kommentarer
Anonym

Heej! Undrar lite kring din anställning på hollister. Blev du tillfrågad eller sökte du själv? Och hur ofta arbetar du där och vad får du göra? Är intresserad utav kläder och det verkar som ett super roligt jobb.

2014-02-19 @ 21:26:10
Anonym

är alla modeller? Vart hittar du alla snyggingar?:O:P

2014-02-21 @ 13:52:05
Felicia weeren

Hej Anonym,
Hollister är magiskt att jobba för. Tycker verkligen du måste testa på det! Jag blev tillfrågad i både London och Sverige men det är jättevanligt att det kommer in folk till butiken och ansöker om jobb. Bor du i Sverige har vi en i Skåne, en i Täby och en i Gallerian i Stockholm.
Man får avgöra själv hur ofta man jobbar, minimum är 5 timmar per vecka och magimum är 25. Beroende på vilken butik och vilken position du har ser det lite annorlunda ut vad din sysselsättning är. Jag har jobbat både som Bikini girl, Carmera girl ( de positionerna finns bara på flagships dvs de största butikerna) och hemma i stockholm jobbar jag som vanlig modell. Dvs vika kläder.
Men det finns också Overnight och impact, när du ansöker så kommer du kunna välja vad du tror passar dig bäst.
Hoppas det går jättebra, berätta för mig hur det går! Lyckospark och kram,
Felicia.

2014-02-23 @ 18:32:51
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0