You're one of a kind, living in a world so plastic - baby you're so classic.






Har varit så dålig på att uppdatera igen, landade på engelsk mark i måndags och drog direkt till mina ladies i Notting Hill. Lite drinkar, nudlar, choklad och snack med disco drottningen klara och favoriterna Vendela och Filippa. En kanonbra blandning helt enkelt.
En runda på mahiki för lite exotiska drinkar och neonljus. Vaknade upp på tisdagen i skedposition mellan F och V, våran trio är faktiskt bäst. Filippa fick skynda sig till jobbet medan jag och Vendela unnade oss en sovmorgon innan vi kände att magen skrek efter lite energi. Vi bestämde oss för att testa snackisen Granger and Co, en resturang som innehåller många australienska hits. Vi bestämde oss för ricotta pannkakor eller hotcakes som det hette och en liten fruktsallad med magisk grekyogurt. Alls som är i London måste testa detta ställe, ett riktigt smultronställe som påminde oss om många bakishäng på sarabeth och gitane i New york. Magi gånger tre helt enkelt!
Massa djupsnack, analysera oss själva, varför saker är som det är och hur det kan bli. En shopping runda till VS och komma ut tomhänt, tråkigt men skönt på samma sätt! Försöker att hålla i pengarna för att kunna ha en supersommar.

Ha en fin dag kompisar,
Kram!



Kommentarer
Emma

Hej! Jag vill jätte gärna åka till NYC men är lite rädd eftersom jag inte känner några fler som också vill åka dit. Hur lärde du att känna folk? Det ser ut som du kände massor med människor när du var i NYC :) Mvh Emma

Svar: Hej söta du, ska svara på din kommentar så fort jag har tid! Har massa tentor nu så får bli nån gång nästa vecka. Ledsen för det! KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-04-24 @ 18:56:06
Diman Dilir

å va gott!

2014-04-24 @ 23:49:56
URL: http://nattstad.se/dimand
vendela

<3 <3 <3

2014-04-27 @ 10:39:36
URL: http://vendelasara.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0