You tried to bring yourself up without involving me

 
 
 
 
Dessa tre tjejer är så (nu ville jag svära men ångra mig) himelskt bra. Deras band består av tre systrar och ska vara lite tydligen vara ett indie rockband, hursomheslt påminner deras låtar om de bästa 70 tals dängorna som är så extremt catchy och girlpower. Detta är vad jag har i hörlurarna på repeat när jag ligger på Pedros Beach i alla fall. 
Nu ska jag och mamma göra lite frulle, är fortfarande mätt efter gårdagens magiska middag dock. Rekomenderar alla som ska till Marbella i sommar att testa på Il restorante, den bästa räkor och hummer pastan jag någonsin ätit. Hursomhelst så kommer resturangen flyttas till Aloha vilket är ett superområde fullt av bra resturanger. 
 
Så nu har ni fått massa tips,
Musik och mat ,finns det något bättre än det egentligen?
 
These three girls are so incredible talented. They are suppose to be a indie rock group but I associate them with those amazingly catchy 70s songs that makes you wanna dance in neon if you know what I mean. Give it a listen, it is what I listen to on repeat when I'm at the beach. Now I have to get going and make breakfast with my mummy, still so full after yesterdays dinner though but that never stopped me before. Everyone who's going to Marbella this summer, I strongly recommend that you are trying the Prawns and lobster past at Il ristorante. It is simply delicious! Have a great day peeps!
 
Besos,
F.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0