You don't wanna loose it again but I'm not like that.




 
Superhastigt inlägg igen, sitter i libban och pluggar. Kroppen är i koma efter fyra timmars sömn och hjärnans konsistens är i någon form av bebismat. Längtar ihjäl mig tills ons då jag blir klar med alla tentor! Idag hade jag min första som gick helt okej förhoppningsvis. Tack och lov för N sync som stöttar mig i deppiga tider med lite sköna gamlingar. 
Hoppas ni mår bra och har en roligare måndag än mig. Kramis
 
Hey hey, right now I'm in the libary studying for the finals. So ges up with this right now, my brain and body are just over this now haha. Can't wait til wednesday when I'm finally done with everything and can enjoy my last days in London. 
I hope you all had a great start on your week! I'm so happy that I'm sharing these depressing finaltimes with N sync and some old favorites. So bye bye bye peeps, talk to you soon!
X


Kommentarer
elin maattsson :)

vilket fint armband ;) :DD <3 Snart är du hemma!!!

Svar: Kom på att jag glömde skriva det! Favvo armband, har de på alla prov för de ger mig tur och kärlek och bra känsla hihi! Ses om 1 vecka exakt!! Love you
Felicia Elinor Weerén

2014-04-29 @ 11:42:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0