When you lose sleep without having the time of your life.




De som känner mig väl vet exakt hur jag är. Kan glömma bort att äta dagar när jag är stressad. Perfektionist som bara måste lyckas med allt jag gör. Känner alltid att jag snubblar vid mållinjen. Ringde mamma förra veckan och berättade hur ledsen jag var över att "misslyckats på min presentation" och var så besviken på mig själv hela dagen. Idag fick jag höra att jag fick ett A. Helt sjukt att man kan missbedöma något så stort. Sovit en timme idag pga alla inlämningar denna vecka och nästa.

Fotade mina vackra vänner Filippa och Vendela i söndags och igår spenderades timmar i the dark room för att framkalla dem. Slutade med en snabblunch i South Ken. Nu fortsätter pluggandet och hoppas jag avslutar i någorlunda tid så jag får några timmars sömn inatt. Som sagt, missar hellre sov tid när jag dansar med vänner än att sitta i svettiga mjukisbyxor och panikskriver med kaksmulor över hela tangent bordet. Fellan då!

Ha en magisk helg kompisar, 
Puss. 


Kommentarer
Pouline Gernes

sv: tack!! kram

2014-04-04 @ 23:33:25
URL: http://poulines.blogg.se/
filippa

Haha så fina dom blev!! Älskar att läsa dina texter..... PUSSS & NATTI

2014-04-09 @ 23:38:35
URL: http://fashionistagirl.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0