Vacay vibes - MARBELLA






Åh hatar när mina inlägg försvinner precis när jag ska publicera dem. Nu är jag deppig så ni får ett hastigt inlägg. Hatar teknik ibland.

Det är hursomhelst så härligt att få vara i solen och gå på sandstränder, precis vad jag behövde. Eftersom vi varit här så mycket så har vi många rutiner. En mils powerwalk till cappuccino för marbellas bästa frukost, sola och luncha på pedro beach och slutligen middag på Da Bruno.  Kan vara skönt med lite favoritställen då marbella är ett ställe som konstant förändras.

Nu ska jag ut till poolen innan vi ska skjutsa Fabbe till flygplatsen. Massa kramar och solkyssar 


Kommentarer
Diman Dilir

härliga bilder:)

2014-04-19 @ 22:34:29
URL: http://nattstad.se/dimand


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0