NOTTING HILL DAYS





 
Denna vecka har jag svävat på moln, köpt min drömklänning, ätit alla dagens måltider med filippa. Franskfrulle, salladslunch och runda av med Bluebird middag med massa vin och glass. Dessa månader i London har bara flygit fram, om några veckor åker jag hem till Sverige igen och får träffa alla mina vänner, ska bli så härligt.
Har såklart många nedstämnda känslor över att lämna London också, alltid tråkigt att säga hejdå till människor man umgåtts med nästan varje dag i flera månader. Men är ju tillbaka i September, och tiden har ju ett fantastiskt sätt att gå snabbare än vad man tror.

I September har jag känt Filippa och Vendela i ett år, när jag kommer hem så firar jag och Elin M två år och då var det exakt ett år sedan jag och Linn bokade Santorini resan. Många datum och viktiga händelser som gör att tiden bara flyger förbi.

Ha en fin dag,
ut och njut.
KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0