I love you as certain dark things are to be loved, in secret between the shadow and the soul.





SÅ. HIMLA . SKÖNT.
Är helt klar med alla mina inlämningar nu, fått tillbaka två som gick superbra och är faktiskt väldigt nöjd över mitt arbete och mina insatser denna termin. Blod, svett och tårar brukar oftast vara värt det i slutet. 
Lämnade in och presenterade mina bilder i min fotoklass, ett arbete där jag valde att göra LBGT propaganda i protest mot de nya lagarna i både Ryssland och Uganda. Tycker det är superviktigt att alla ska ha exakt samma  rätt till att älska vem de vill. Som jag skrev i mitt artist statement, "some say love is blinde, one thing I know for sure is that it is genderless. There is nothing wrong about love. Love is love, it is as simple as that"

Är faktiskt så nöjd pch stolt över mina bilder, har ju världens vackraste vänner som gjorde det jättelätt att få fina bilder.

Lämnade precis in den sista uppsatsen också och har så mycket glädje och lättnad i kroppen just nu. Vilken härlig dag va?

Massa kramar till er!


Kommentarer
Lisa

Du verkar ju ha det så himla bra i London och hänga på en massa roliga ställen, skulle inte du kunna göra en liten guide/tipsa om bra saker i London? Jag har aldrig varit i staden (…) och skulle himla gärna vilja veta vilka ställen som är värda att göra/besöka så en inte bara går till hemska turistställen. Puss och kram

Svar: Hej fröken, ska fixa ihop en liten guide för dig så fort jag kan! Och boka biljetter NU! London är en magisk stad! KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-04-17 @ 17:54:41
Emma

Du verkar leva ett så underbart liv! Hur lärde du känna alla personer du hänger med?

Svar: Åh vad söt du är, tycker allt handlar om att våga vara social bara. Som svensk får man mycket gratis också, folk från London ÄLSKAR svenskar det är jätteroligt. Jag kände jättemånga männiksor innan, från när jag var här och jobbade på Hollister. Men mina Svenska vänner finns det många olika stories om, Klara och gänget känner jag från Stockholm och Filippa och Vendela lärde jag känna i New York. Annika och Karin är mina campuskompisar som jag hängt mest med och de minglade jag med under en frukost och gick ut med dem samma kväll. Tror det bara handlar om att "put yourself out there".

Se till att få BRA tjejkompisar först bara, för det är en stor dejting kultur i London men jag skulle verkligen rekomendera att du kör fokus på att hitta jordnära vänner först!

Hoppas det hjälper lite,
massa kramar!
F
Felicia Elinor Weerén

2014-04-18 @ 00:18:32
Emma

Jag är själv sugen på att åka dit,men känner ingen i London. Så om du har några tips.

2014-04-18 @ 00:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0