.







Efter många härliga dagar är det nu dags att komma tillbaka till vardagen i London. Även om det spöregna / var världens storm både fredags och igår så var det himla skönt att bara va. Det är verkligen mitt favorit verb. Att bara va.

Bullmys, Carrie diaries marathon, kortspel och familjemys. Nu är jag snart framme i richmond, ska träna cheer hela dagen innan jag möter tjejerna för en måndags utgång. Ska unna mig en utgång innan tentaveckan är här på riktigt. Så taggad!
Hoppas ni får en fin vecka!
Kram 


Kommentarer
Ida

Men vad söt!

2014-04-21 @ 22:02:27
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Amanda

Vart kommer lampan ifrån? 2Die4!

Svar: Åh, jag ska kolla med mamma, hon som inrett lägenheten så återkommer! KRAM
Felicia Elinor Weerén

2014-05-07 @ 20:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0