And you lost the moon while counting stars






WOHOOO JIPPI YAY vilken härlig känsla, är äntligen klar med alla finals! Fått tillbaka första tentan och fick det betyg jag hoppades på så känner mig sådär härligt nöjd över mig själv som jag bara gör när jag lyckas med nått jag kämpat riktigt hårt för. Sova 3 timmar för att gå upp vid fyra och försöka proppa in så mycket kunskap i en trött liten hjärna som kändes helt snurrig efter veckans omtumlande händelser.
Flytt, packning, tentor och hjärtekrossande hejdå inte konstigt att jag är lite virrig och omotiverad.

Så glad att allt är över nu, ska möta min guldklimp Vendis och fira med lite kvalitetstid på tu man hand. Can't wait!
Nu blir de mer packning innan en liten powernap. Ha en fin dag, JAG HAR SOMMARLOV!

Hey guys, I'm so happy right now! I'm finally done with all my exams and got my grade on the exam I did this monday which was exactly what I hoped for. YAY me. Now it's time for some packing, My summer break offically starts now which Will becelebrated with Vendela tonight. Can't wait.  But first I need to pack, take down all the photos of my friends om the Wall and after that have a little power nap. I think I deserve it afterall. 

Have a good day lovies. X


Kommentarer
Mammi

Du är grym!! Puss

2014-04-30 @ 19:05:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0