Världens vackraste morgon.

Hej världen. Idag vaknade jag och mådde sådär himla bra. Kom en timme för tidigt till stan så promenerade från Slussen, genom gamla stan till jobbet. Äpple och fläder te i handen och ett leende på läpparna. Stockholm är så hjärtskärande vackert, antagligen är det för att jag snart åker här ifrån som seprationsångesten spelar mig ett spratt. Men gick hursomhelst genom hela gamla stan, kullersten upp och kullersten ner och kände mig genuint lycklig. En sån dag då jag inte blev stoppad av ett ända rött trafikljus. Så tack seprationsångesten för det.

Väl framme vid Kungsträdgården sprang jag på Mark Levengood och fick chansen att berömma hans fantastiska framträdande igår. Vilken härlig människa, han tackade superartigt och vi hade ett litet surr innan jag fick skynda mig iväg mot jobbet.

VILKEN HÄRLIG DAG.
Hoppas ni mår lika bra! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0