Surskulle

Hej hopp kära vänner, hoppas ni mår bra. Idag vaknade jag tidigt och var supertrött kunde inte sova igår för låg bara och tänkte och oroade mig över saker. En klassiker helt enkelt. Ibland önskar jag att jag inte tänkte så mycket, att jag slutade överanalysera och spela om saker, konversationer i mitt huvud tills jag blir helt snurrig. Men det är ju inte alltid så lätt, dessutom är det rätt intressant ibland.

Hursomhelst, tillbaka till vad jag ville säga. Jag gick upp, åt lite frulle och duschade. Scrubbade mig så nu är jag likblek igen, typiskt. Gick till bussen med Fabbe och mötte mamma i Nacka, vi köpte present till marran och sen lunchade vi på Melanders. Var duktig som inte handlade nått till mig själv, förutom kortet på andra bilden men det tyckte jag att jag var värd. Nu ligger jag i sängen och tänkte ta mig i kragen och vara lite produktiv. Promenad pch fix inför NY. Ska svara på era kommentarer också, så fort jag har tid! Blir verkligen så glad att ni kommenterar så glöm inte bort det när jag är seg på att svara.

HÖRS SEN! Kram



Kommentarer
Linnea

Vilken fin blogg du har felicia! 😍 Måste bara fråga dig vart dina snygga döskalle grejer kommer ifrån samt det fina kortet du köpte!

2013-09-04 @ 02:18:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0