SHOOT

 


 
"The third photoshoot this weekend this time with the always smiling and very cute upcoming model @feliciaweeren with Sthlm as background:)" Skrev duktiga Oscar från Jettman photography. 


Som ni förstår har dagen varit full rulle. Gick upp 6.30 för att förbereda mig för fotograferingen vilken är en väldig procedur. Duscha, inpackning, olja, raka benen, smörja kroppen, plocka ögonbryn, makikyr & pedikyr. Ja, you name it. Behövs ju faktiskt så mycket mer än bara skönhetssömn, även om många inte vill erkänna det.
När jag var klar gled jag in mot stan för att ta farväl av min kära norska vän Eivind som var på besök i Sverige i helgen. Världens lyckopiller den där, förstår knappt nu hur mycket jag saknat den människan. Hursomhelst, så åt vi frulle på espresso house och snackade strunt i någon timme innan han var tvungen att åka till Arlanda och hem till Oslo. Deppigt att säga hejdå, men ändå så värt att få träffa honom igen. Efter frukosten åkte jag till Elin i Hammarby sjöstad och solade, lunchade och fixade det sista inför plåtningen. Mötte upp Linn i stan och hon var världens bästa hjälpreda på fotograferingen också. Oscar och jag var supernöjda. Sophie droppade in efter ett tag och kunde knappt förstå det själv hur fantastiskt stöttande och otroligt fina vänner jag har. Från att vara gråtfärdig på morgonen för att jag var så missnöjd med mig själv till att vara omringad av mina älskade vänner som fick mig känna mig fin och uppskattad. Magiskt. Är så tacksam och hela photoshooten var i tema lycka, leende osv så att ha dem där hjälpte enormt. Ska lägga upp bilderna här så fort jag fått dem!
Efter shooten var jag helt slut så jag och min lilla trio, Sophie och Linn åkte till Vapiano och åt lite middag. Älskar mat, älskar vapiano. Kom hem för någon timme sen och har tvingat i Måns mat, han blir inte frisk och blir smalare och smalare. Känns inte som min katt längre när man klappar på honom och det gör ont i bröstet. Men känner att bättringen är på väg, det måste den vara.

Godnatt fina läsare, jag svarar på era frågor som gör mig så glad så fort jag hinner. Just nu är det så mycket med mitt möte på ambassaden men lovar att svara efter det! Ge inte upp på mig, hehe. KRAM
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0