SANTORINI

 
 


Kommentarer
MISS REBECCA

Hej :)
Följ mig gärna på instagram, Rebeccamikaelsdotter :) (skaffade det förra veckan) säg till om du vill att jag ska följa dig tillbaka så gör jag det. Kramar missrebecca.se

2013-09-10 @ 10:46:39
URL: http://missrebecca.se
Johanna

Jag tycker verkligen om din blogg så himla mycket. Mår bra av att läsa den, du verkar vara en sån godhjärtad och motiverad tjej. Man blir inspirerad!! Och så skriver du riktigt, riktigt bra också.

Jag har också en liten fråga, jag åker snart till London och jag undrar om du har några tips på bra uteställen?

Tack för en så bra blogg!!

2013-09-11 @ 17:54:27
Felicia

Hej fina Johanna, vad jag blir döglad av din kommentar! Tusen tack,så kul att få höra så snälla ord! Absolut ger jag dig tips på bra klubbar och resturanger! Mina favoriter är Project, Cirque du soir och BLC. Mahiki på måndagar är magiska också. Ha världens roligaste resa, men va försiktiga och ta hand om er! Massa kramar och tack igen!!

2013-09-12 @ 23:15:45
URL: http://weeren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0