It's hard to listen to this heart of mine.

Hej på er,
De första dagarna i New york har varit galna. Så sjukt att ta in en helt ny stad och inse att man ska vara kvar här i två månader. Bananas.

Känner mig som världens minsta människa i världens största stad.
Så mycket trafik och människor, så mycket shopping. Idag gjorde jag mig hemstadd i mitt lilla rum som ligger på upper east side, några kvarter från central park. Magiska gator. Kändes så bra att se hur jag ska bo!
Satte upp tavlan jag fick av bästa Sophie och Elin som vinkade av mig mig på Arlanda, la fram tidningar och choklad. Världens bästa hejdå-paket.

Ska fota mer, har varit så dålig på ta bilder eftersom jag inte haft batteri på telefonen alls under hela helgen. Men ska bättra mig! Imorgon är första skoldagen, eller ska göra ett nivåstest. Så önska mig lycka till! Ha en fin måndag kompisar, och se till att den här veckan rockar!

PUSS från New york!

PS. Bild från idag, när jag fick va prinsessa för en dag i en klänning från sue wong. Magisk klänning, helt kär.



Kommentarer
Beundrare

Vad skall du göra i new york?

2013-09-30 @ 03:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0