I like what you say, you said "baby I only wanna make you happy."

Ibland undrar jag om jag har ett extra hjärta gömt någonstans inne i min kropp, för var får all kärlek plats egentligen? Denna vecka har varit helt sjuk. Som en berg-och-dalbana känslomässigt. Jobbade på hollister i måndags, åt på ciao ciao med Sophie, Linn, Elin och Elin när jag slutade. Pizzamåndag och babbel. Tisdagen jobbade jag mitt sista pass på hollister. ONT i hjärtat, kan inte förklara vad som gjorde mig så ledsen men att lämna ett ställe som är kopplat till så fantastiska människor känns som ett riktigt breakup. Igår, onsdag, åt jag lunch med mormor och morfar. De hade bakat engelsk ostkaka, min favorit, och jag hjälpte dem med lite teknik. När jag skulle gå började mormor gråta och sa massa fina saker, det ända en sammanbiten morfar sa var "beblanda dig inte med massa folk" och Gud vad det får mig fnissa.

Efter lunchen åkte jag hem, fixade mig och mötte tjejerna (Maria, Sophie O, Sophie S, Elin M, Elin R, Linn och Dan) i stan. Vi åt och drack lite vin på papa italiano innan vi drog på min drink på collage. Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att jag har världens finaste vänner och aldrig känt mig så varm i bröstet. TACK alla ni, ni rockar min värld om och om igen!

Sov hos Linn och åkte sen till pappa och kramade Melker och pappa över en fika. Nu är jag på g till ingarö igen! Mycket tid på att flänga runt och säga hejdå, men det är det så värt. Imorgon åker jag. Så nu ska jag packa som en galning. Puss fina läsare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0