Home is where your heart is.

Hej kompisar, har verkligen varit så dålig på att svara på era kommentarer. Men har tusen saker att göra inför flytten, ska träffa mina vänner och familj så de tröttnar på mig innan jag flyttar och fixat alla de sista sakerna. Efter två nätter hos pappa åkte jag på middag med min gamla barnvaktsfamilj. Har saknat dem så, min lilla extra familj. Idag var jag på grönan med min absoluta favorit. Melker och jag har åkt så många karuseller att jag fortfarande mår illa. Ätit munkar, nachos, choklad och jordgubbar. Mums och blä, karusell och mat går ju inte ihop.

Håller på somna medan jag skriver detta men tänkte bara säga att jag vet att jag är sämst på att svara på era kommentarer ( som jag ÄLSKAR att få) så lovar er ett inlägg om min träning, träningsschema och mattips och även lite frågor om London och USA. Har jag glömt nått så får ni bara påminna mig, mina kompisar mobbar mig alltid för hur dement jag är så ha tålamod hehe.

Sov som godis kära läsare. KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0