Hey honey you can be my drug, you can be my new addiction.

Hej gänget, nu sitter jag på bussen på g till stan efter en stadig långfrukost. Ska iväg på ett möte som jag är supernervös över. Det ironiska är att jag senast igår sa åt en vän att sluta lyssna på elaka röster från andra men framförallt den elaka rösten i sitt eget huvud. Så fort jag ska göra någonting som har med mina drömmar att göra sågar jag mig själv så att självförtroendet är på botten när jag behöver det som mest. Plötsligt är jag ingenting, inte tillräckligt bra, skön, snygg eller duktig.

Hursomhelst, idag har jag alltså haft en sån där dag. Då jag vaknat, kollat mig o spegeln och toksågat mig själv. Varför gör man så? Nu ska jag lyssna på lite musik som gör mig glad och taggad och försöka hitta nått självförtroende i det. Håll tummarna för mig idag, det behöver jag!

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0