Finaste läsare.

Jag har sagt det hundra gånger och kommer säga det hundra gånger till : BLIR SÅ GLAD NÄR NI KOMMENTERAR. Då känns det som att jag faktiskt pratar till några istället för att vara någon schizofrenisk övertänkande människa.  Så nu ska jag för en gångs skull vara snabb och svara på dem. 

Linnea:
Vilken fin blogg du har felicia! 😍 Måste bara fråga dig vart dina snygga döskalle grejer kommer ifrån samt det fina kortet du köpte!
 
Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Armbandet kommer från en guldgruva i Santorini, märket var italienskt och hette Nueva eller något sånt. Du kan säkert googla fram det, jag älskar den! Ljuslycktan finns på Orrefors, finns i tre olika storlekar och även i olika färger. Kortet hittar du på Lagerhaus, jag köpte min i Nacka forum. Finns även andra härliga tryck så köpte ett par som jag kan byta ut när jag tröttnar på dem haha. Hoppas du hittar allt! KRAM.

Anna:
åh vad fin kjol!! vart är den ifrån?

Tack Anna, det är faktiskt min sommarfavorit har nästan använt den för mycket på sista tiden. Köpte den på rean på Zara, den är magisk. Lite transperant, i beige/rosa färg med slits på ena sidan. Hoppas verkligen du hittar den för det är det perfekta plagget till allt! Lycka till!! KRAM
 
Anonym:
Med vilka reser du med till NYC , alltså skola osv ? :)

Åker med Studin (http://www.studin.se/) efter att en vän rekomenderade just den kursen och paketet jag ska göra, skolan heter Wall street language och ligger mitt på manhattan. Om man inte vill plugga i NYC så har de resor runt om i hela världen, farligt att börja kolla för det finns så många bra resor. Hoppas du hittar nått som passar dig! Kram kram
 
Victoria
Du har ju vart ute och rest, har det haft något med jobb att göra eller bara för att ta semester? Vad har ni gjort liksom, verkar som att du gjort mycket kul! Kram


Hej Victoria, tack för din fråga! Jag älskar att resa, har väldigt svårt att värva ner hemma så min lilla semester måste jag ta i utlandet. Började året i Mexico vilket var en av de häftigaste länder jag varit i, fantastiskt väder, fin kultur, vacker miljö och supertrevliga människor. Där var jag bara på semester med familjen som nyårsresa. I april var jag i både London och Paris, har skrivit ett inlägg om de båda resorna längre bak i bloggen om du orkar knappa dig bak. Hälsade på mina bästa vänner som bodde i de städerna under den tiden, så var faktiskt också bara semester. Inget vilande dock utan bara fest, fina middagar, sightseeing och väldigt mycket shopping. Efter studenten har jag varit i Marbella med familjen, då vi precis köpt lägenhet där och sen en vecka i santorini, 6 timmar i Aten och slutligen ett dygn i Belgrad. Den resan gjorde jag tillsammans med en arbetskollega som var sugen på en vilosemster. Vi bokade cirka en månad innan och den resan var verkligen det perfekta avslutet på sommaren. Känner mig jätteutvilad och mår så bra just nu. Ska du resa till ett specifikt ställe så får du jättegärna berätta, brukar ha lite guldgruvor i varje stad! :) Tack igen för en bra fråga! KRAM
 
Anonym:
vad gör du för att hålla dig i form? :)
 
Hej anonym, tack för att du kommenterar min blogg!
Önska jag hade något bra svar på denna fråga, men tror det ligger mycket i rutiner och vardagssaker. Jag har väldigt bra ämnesomsättning, alltid varit smal och lång så har väl haft bra förutsättningar. Däremot har jag varit mycket mer vältränad förr, mer muskler och bättre kondition. Nu har jag haft problem med halsen en längre tid vilket gjort att jag slarvat med träningen. Men jag älskar att promenera och är väldigt kräsen när det kommer till mat. Mina föräldrar och plastföräldrar är superduktiga på att göra bra mat så har fått en väldigt bra matkultur och har därför svårt för "vanlig mat" som falukorv och makaroner. Istället äter vi mycket lax, kött och kyckling och goda sallader då båda familjerna kör GI. Tyvärr är jag ett stort fan för efterätter och godis, så även om jag äter bra mat så har jag oftast ett djävulskt sötsug.  Jag har ett gamalt träningsschema om du vill att jag mailar det till dig? Eller så kan jag skriva om det i ett annat inlägg?:) Du bestämmer! Kram kram



Tusen tack för kommentarerna, igen. Kvällen blev redan mycket roligare. Nu ska jag sova, godnatt.


Kommentarer
Anonym

Gör träningsschemat i ett annat inlägg :D

2013-09-06 @ 08:40:22
Amanda

åh snygga du! snälla maila mitt tränings-/matchema till mig! ev gör inlägg!

2013-09-06 @ 09:36:15
Anonym

ja ett inlägg med det :))

2013-09-08 @ 17:01:37
...

Hur har du råd att resa så mycket som du gör? Och att alltid äta ute? Shoppa så mycket mm?

2013-09-09 @ 01:39:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0