En enkel trippel.

 
 


Kommentarer
Anna

åh vad fin kjol!! vart är den ifrån?

2013-09-03 @ 16:55:11
Tuva

Hej Felicia! :)

Du verkar vara en så himla trevlig, målmedveten och söt tjej!
Jag går sista året på gymnasiet och har som projektarbete att göra en inspirerande bok för ungdomar som kanske inte vet vad de vill, där jag har valt att intervjua personer som jag tycker är just väldigt inspirerande. Boken ska innehålla mellan 30-60 intervjuer med folk som har olika yrken/erfarenheter inom olika kategorier. T.ex utlandsstudier/resande. Ingenjörer m.m.

Min fråga till dig är om du skulle vilja ställa upp på en intervju, och därmed medverka i detta projekt :) Om du är intresserad så kan du höra av dig till mig via mejl så berättar jag mer:) Ha det bra!

2013-09-05 @ 13:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0