Bästa Maria äntligen 18 år

Gårdagen rockade. Sitter och fnittrar för mig själv just nu. För det första så fyllde världens gulligaste Maria 18, vilket firades med sushi, god dricka, nostalgidans och slutligen in till krogen. Finns många roliga stunder jag kan berätta om igår, som att jag och Elin verkligen inte kunde hitta white room utan var helt säkra på att vi var på rätt ställe men klubben försvunnit. Spårlöst. Eller hur jag dansade med obama( Elin maskerad till Obama) hela kvällen and that guy can move, eller hur hon gick rakt in i en stolpe utan en skråma.

Finns flera minnen som dyker upp på näthinnan och ger mig fnissattack, men tusen tack till alla mina fina vänner, speciellt till Maria, Elin och Linn för denna kväll. Kommer jag komma ihåg länge.

Massa kärlek,
Er feli.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0