Street lights, people- living just to find emotions.

Hej kompisar, precis kommit hem från ett biohäng med Johannes och lite fler människor från skolan vid lincon center. Vi såg Don Juan vilket var en magisk film, på ett absurt och komiskt sätt. En av killarna på bion bor några kvarter bort från mig men han följde med ända till min port för att "make sure you'll get home safe" Så fint!

Imorgon ska Filippa och jag på dubbeldejt, ska bli superkul men jätteskumt också. Och på fredag vår bästa lärare B med oss till Brooklyn för att visa hur segragerat det är. Ska bli kul att se annat än Williamsburg, som kryllar av turister eller hipsters. Har jag tur springer jag in i gossip girl dan. Han bor tydligen där, lilla New york.

Nu måste jag sova, men hoppas ni mår bra Sverige! Svarar på frågorna imorgon på skolans datorer! Och tack igen som kommenterar, vet inte var ni kommer ifrån men glad blir jag!!

KRAM



Kommentarer
Celine

Hej söta! Jag undrar, känner du folk i NY eller har du lärt känna alla på nytt? Lite intresserad då det verkar som om du känner många sen innan :) jag vill gärna till NY men kommer då inte känna en själ där.

Sen är jag väldigt nyfiken på vilket boende du valde via studin.se? Det finns nämligen olika att välja mellan t.ex

Vanderbilt Manhattan
De Hirsch residens
Brandon residens
Delad lägenhet

Osv :)
Tack för att du tar din tid att svara på våra kommentarer. Stor kram!

2013-10-10 @ 14:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0