Remind me one more time that this is the best days of my life.

NY, I love you.
Första helgen är i princip över, älskade söndag är här!

I fredags åt jag middag på TAO med Filippa, Vendela, Sara och massa promoters och tjejer, trerätters med fantastisk mat och dryck. Yummy. När vi var mätta och belåtna så fick vi snuskiga fortunes cookies innan vi gick över gatan till klubben Lavo. Lite dans och sång innan vi klackade vidare till 1oak och träffade mina kompisar från London. Massa YOLO- deja vu och glada miner. Vissa människor kan man ha så kul med. Efterfest i downtown med Filippa och killarna, taxi hem och bli bästis med taxichauffören. Skype med Linn som var på visning medan jag fyllesnackade, magiskt samtal som fick mig sakna Sverige lite. Saknar mina kompisar och familjen så.

Lördagen var nästan snäppet vassare, brunchade på Pain med massa våfflor och juicer. Mötte upp min tyska vän Johannes och åt lite pizza och kollade glee. Han stylade mig för kvällen och bag gjorde mig redo för round 2. Taxi ner till downtown för att möta tjejerna på ett homeparty med redcups, snacka om the american dream. Resten av kvällen kan jag prata om i evigheter men var en av de roligaste kvällarna någonsin. Vi dansade fötterna av oss på 1oak, VIP room, Avenue och PH-D med utsikt över hela Manhattan. Åkte vit Limo med tjejerna och Hans och slutade kvällen hemma med choklad och några avsnitt av gossipgirl som sällskap. Snacka om ultimat kväll.
Om en timme ska jag träffa Stina och krama på henne innan hon åker hem till Sverige igen. Fina Stina! Ha en fin söndag kära läsare, inlägget blev lite raffsigt men är på språng. Ta hand om er! KRAM


International readers: Hey guys, promised my german friend Johannes to write a few lines in english so here we go. My english is not the best, so don't judge me if I write something weird haha. This weekend has been amazing, great food, company and parties. Even went on a limoride! Im on my way to meet my good friend Stina before she get back to Sweden, so I'll talk with you tomorrow or something. Take care til then! X Feli



Kommentarer
Anonym

är det svårt att komma in på ställen om man är minderårig?

2013-10-07 @ 15:17:57
Anonym

Har du någon gång fått en elak kommentar eller nått du inte vill svara på? Bra blogg förresten.

2013-10-07 @ 19:44:36
Sara

Hej! Jag bor just nu utanför NY och är också sugen på att gå ut. är 93a precis som du. har du falskleg eller hur kommer ni in på klubbarna? :) Vore verkligen SUPERtacksam om du svarade, haha.

2013-10-07 @ 20:15:24
Claudia

Vart är båda klänningarna på andra bilden från? Så snygga!

2013-10-13 @ 16:14:30
Susanna

Klänningen med djup rygg, var är den ifrån? Jag dör så snygg! Vilken blogg, vilket liv. Du lever min dröm! Puss

2013-10-14 @ 22:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0