Min älskade Mami.

Hej gänget, hoppas ni mår super!
Sitter och proppar i mig svenskt godis från Sockerbit ( en svensk godisbutik som ligger i west village). Gud vad man saknar svenskt godis här borta!
Pratade precis med mamma och Kenny på Skype, mamma berättade att de "chillade" och skulle kolla film. Min mamma är coolast i världen, utan tvekan!
Berättade om min vecka och hon om hennes. Sen berättade hon lite skvaller om en kille jag har dejtat förut och som jag skulle träffat här i NYC. Tydligen har han flickvän nu vilket gör lite ont i hjärtat. Mamma gjorde mig glad genom att prata dåligt om honom "alla tycker att han är ful, han är en looser och om tio år kommer du va för bra för honom. " tack mamma, mycket elakt sagt men jag älskar dig för det!

Saknar dina kramar mamma, men vi ses snart!
Nu ska jag downtown och möta tjejerna och sen ska vi till williamsburg i Brooklyn för middag och James francos nya "as I lay here dying" ska bli så mysigt!

Ha det bäst fina läsare!



Kommentarer
Moa

Gud vad underbart!! Vilka länder har du rest till? :)

2013-10-18 @ 21:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0