I just can't crack your code

Hallå världen, idag är det måndag vilket vanligtvis är min hatdag. Är oftast väldigt seg efter helgen och vill bara ner i sängen igen, men ikke. Denna måndag har varit riktigt bra faktiskt. Åkte till skolan extra tidigt och avslutade min uppsats, hade min morgon lektion och sen Starbucks paus. Älskar att Starbucks har blivit en vardagssyssla nu. Sen gick jag och mina klasskompisar Shantelle och Alonn till mitt favorit lunch ställe. Det heter Macaron och ligger på 47th street på 3rd avenue. Inredningen är en blandning mellan clean vit och alla tjejers dröm fullt av pastell och rosa. Himla trivsamt! Efter skolan rörde jag mig downtown, ända ner till Wall street för att gå i affärerna där nere. Han shoppa två partyklänningar och en varmare halsduk innan jag skulle möta Johannes. Har inte sett honom på evigheter så det blev massa skvaller och catching up. Han praktiserar just nu på en PR byrå och jag är så stolt över honom, han är ett praktexempel på en människa som kommer lyckas i New york!
Kort och gott har denna dag rockad i alla fall, hoppas er måndag var super också! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0